tisdag 1 mars 2011

Morgon Gåva:

För ER som hört talas om Secret Box fotografering, kan jag tala om att en kollega i Stockholm (En av Sveriges skickligaste fotografer) Har tagit namn patent på detta ordet, så det får man inte använda sig av. Jag kallar en sådan fotografering "UNDERBARA BILDER" då dessa tas ngt mer avklätt och lite mer privat om man kan uttrycka sig så. Det har blivit mycket populärt och inte bara bland blivande brudar, utan även alla kan unna sig en sådan fotografering. Ens självkänsla stärks och alla som jag fotograferat säger samma sak..Gud vad kul det var.Jag har vuxit både i min självkänsla och dessutom är det konst och inte vanlig porträttering. -"Jag känner mig oerhört vacker och kan se mig själv på ett nytt sätt.





P.G.A bildernas privata natur lägger jag inte upp några bilder som inte kunden godkänt och skulle heller aldrig göra så, utan dessa är där emot sådana jag fotograferat och fått tillstånd att visa offentligt. Men alltså ett fåtal bara. Men om någon vill se mer kontakta mig gärna så ses vi istället och diskuterar hur dina bilder kan se ut och i vilken miljö dom kan tänkas ta. För mer info kontakta mig gärna via min mail. bee_unique@hotmail.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar