måndag 8 september 2014

 
Ett bröllop i regn sägs vara en början på ett lyckligt äktenskap.
 
Bröllopet mellan Maria och George var ett av sommarens absolut mest romantiska, samtidigt det mest regnigaste.
Men alla var sprudlande entusiastiska ändå!
 
Jag var den som inte "bara" fotograferade, utan även gjorde blomsterdekor, brud och tärnans bukett.
 
Stället där festen hölls var helt fantastiskt romantiskt och nytt för mig. Hur kan jag missat ett så här ljuvligt ställe!
 
Gustavsbergs badort strax innan Uddevalla.
 
Jag vill härmed tacka så hjärtligt mycket för at jag fick äran att även lägga till er två, Maria och George, till min lista av fantastiska bröllop jag fått äran att föreviga genom min kamera.
 
*



                           

 
 
 

                                            










































 




























 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar